سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی بروشور

 

 

طراحی بروشور

زمانی که میخواهیم اقدام به طراحی بروشور کنیم یکی از مهمترین نکاتی که میتواند به ما در دیده شدن بهتر و بیشتر بروشور کمک کند عکس هایی است که در بروشور مورد استفاده قرار میگیرند. این عکس ها بایدطوری گرفته بشن که از لحاظ نورپردازی با ذهن مخاطب بازی کنن . مخاطبی که توجهش به بروشور جلب میشه براحتی میتونه شرکت و یا کمپانی رو هم که با اون بروشور داره معرفی میشه رو بیشتر بشناسه. پس یکی از فازهای مهم در طراحی بروشور را میتوان فاز انتخاب عکس و یا عکسبرداری مناسب با توجه به نیاز سازمان دانست .

رشته ای از عکاسی که از آن عکس ها در اینگونه موارد استفاده می شود را عکاسی صنعتی مینامند.  در عکاسی صنعتی استفاده از نوردهی مناسب و زاویه دار از مهمترین نکات انجام عکسبرداری است .

اگر میخواهید زمیانی که طراحی بروشور انجام می دهید خودتان عکسبرداری عکس هایتان را انجام دهید بهتر است که با برخی مفاهیم آشنایی نسبی داشته باشید مانند دیافراگم و سرعت شاتر که از مهمترین شاخصه های عکسبرداری در زمان طراحی بروشور به حساب خواهند آمد .

ایزو یکی دیگر از مواردی است که تنظیم درست و بموقع آن با توجه به شرایط نوری میتواند بسیار تعییین کننده باشد .

طراحی بروشور شاید در نگاه اول ساده بیاید ولی اصلا موضوع ساده ای نسیت چرا که باید در مواردی بسیار به پارامترهایی دقت کرد که شاید همگان برای آن وقت نمیگذارند. یکی از این آیتم های مهم ن.رپزدازی در تصاویری است که در بروشور مورد استفاده قرار میگیرد و در ضمیر ناخود آگاه بیننده و مخاطب باعث جذب بیشتر وی به مطالعه ی ادامه ی بروشور خواهذ شد .

در ادامه با ورود به سایت ما میتوانید آموزش های دیگری را نیز در این زمینه مطالعه بفرمایید . سایت طراحی بروشور گرافیک خانه .